Veelgestelde Vragen

Bestellen

Nadat je een product hebt gevonden , kun je het gewenste product in je winkelwagen plaatsen door op “In Winkelwagen” te klikken. Je kunt vervolgens verder shoppen, of direct naar je winkelwagen gaan.

In de winkelwagen
Hier vind je een overzicht van alle producten die je in je winkelwagen hebt geplaatst. Het totaalbedrag is hier ook terug te vinden.

Klopt alles? Klik op “Afrekenen” om je bestelling af te rekenen.

Let op! De producten in je winkelwagen zijn niet voor je gereserveerd.

Hoe verder te gaan na de bestelling?
Kort na je bestelling ontvang je van ons een bevestigingsmail met je bestelnummer.

Je kunt ook altijd in je account  je bestelling controleren.

Er zijn verschillende manieren om het product te vinden waar je naar op zoek bent. Met de zoekbalk bovenaan de site kunt u zoeken door je zoekopdracht in te typen. Vul simpelweg het gewenste product in en alle relevante zoekresultaten zullen worden weergegeven. Met de zoekbalk kun je bijvoorbeeld zoeken naar ‘Coca Cola’, ‘Pizza’ of ‘Party’.

Een andere manier om te zoeken, is door te bladeren door de verschillende categorieën. Kies hiervoor eerst de gewenste categorie in de navigatie bovenaan de beginpagina van de website of door bovenaan op “Shop” te klikken, bijvoorbeeld ‘Voeding’ of ‘Dranken’. Vervolgens kan u met de filter boven alle producten uw zoekopdracht verfijnen door een specifieke categorie te kiezen, bijvoorbeeld “Sterke Drank” of “Snacks & Snoep”.

Het kan zijn dat je behoorlijk veel zoekresultaten te zien krijgt. Je kunt het aantal resultaten verkleinen door filters toe te passen. Deze vind je onder de producten.

Vervolgens kun je de producten sorteren op een aantal specificaties:

  • Meest populair (de meest verkochte Producten worden als eerste getoond)

  • Hoogste prijs

  • Laagste prijs

Heeft u uw bestelling toch niet nodig?, wil je toch een ander product? Niet erg, zolang je bestelling nog niet onderweg is, kunnen we je bestelling annuleren.

U kan dit doen door ons te contacteren via ons contact formulier (Gelieve het bestelnummer erbij te vermelden). Ook zijn wij telefonisch beschikbaar op het nummer +32 470 80 80 50 . Gelieve uw bestelnummer bij de hand te hebben indien u wenst ons telefonisch te contacteren.

Het kan zijn dat deze worden tegengehouden door de spamfilter van je e-mailprogramma. Wij adviseren je de spamfilterinstellingen te controleren en zo nodig aan te passen. Mocht je er niet uit komen, neem dan contact op met ons, wij helpen je graag verder.

Dan kan u ons contacteren via ons contact formulier of telefonisch op het nummer +32 470 80 80 50 .

Het standaard minimum bestelbedrag is € 14,00 (Exclusief Herlaadkaarten en Vouchers)
Afhankelijk van het aantal kilometer kan het bestelbedrag hoger of lager liggen. Maar nooit onder onze standaard minimum bestelbedrag.

Minimum bestelbedragen:

  • 14,00 euro (straal 0-5 km)
  • 19,50 euro (straal 5-10 km)
  • 28,50 euro (straal 10-15 km)

Rekening houdend met als vertrekpunt Zandpoortvest 32, 2800 Mechelen.

Helaas mogen we geen tabak online verkopen omdat dit namelijk bij wet verboden is. Echter hebben we wel filter topjes, aanstekers, blaadjes en we hopen dat we je daarmee verder kunnen helpen.

Levering

Wij hanteren een levertijd van 30 – 45 minuten. Indien dit langer duurt kan u ons steeds contacteren via ons contact formulier of telefonisch op het nummer +32 0470 80 80 50.

U kan dit hier terug op vinden.

Heb je een verkeerd adres ingevuld of zijn je plannen gewijzigd? Zodra je je bestelling hebt geplaatst is het nog steeds mogelijk om je adres te wijzigen. Wel vragen we u om ons dan spoedig te contacteren zodat onze koerier uw bestelling levert op het juiste adres.

In het geval dat je één of meerdere producten hebt besteld, maar deze producten niet hebt ontvangen, dan kun je ons contacteren via ons contact formulier of telefonisch, wij helpen je graag verder.

Het spijt ons dit te vernemen en we hopen dat u alle andere producten intact en volledig hebt ontvangen.

Als de beschadiging enkel aan het product is, gelieve ons dan zo snel mogelijk te contacteren via ons contact formulier of telefonisch.

Terugbetaling

Wij proberen zo snel mogelijk uw geld terug te storten indien u een terugbetaling wenst bij een beschadigde product. Dit zou 1 à 2 werkdagen duren vooraleer uw geld op uw rekening staat.

Betalingen

Bij De Nachtuil heeft u de keuze uit verschillende betaalwijzen:

  • Bancontact/Maestro
  • Kredietkaart
  • PayPal
  • Bancontact aan huis
  • Cash

Spijtig genoeg accepteren wij geen overschrijvingen meer. Dit om misbruik te voorkomen. U kan wel nog steeds met Cash, Bancontact aan huis of via onze website uw bestelling betalen.

Voor de online betalingen maken wij gebruik van een SSL-verbinding / Secure Sockets Layer verbinding. Dit betekent dat alle persoonlijke gegevens die je ons toevertrouwd worden versleuteld. Hierdoor kunnen anderen jouw informatie niet inzien. De belangrijkste bescherming blijft echter je eigen wachtwoord. Geef je wachtwoord nooit aan andere mensen en vermijd open toegang tot je account.

Account

Klik rechtsboven op ‘Inloggen’ en vervolgens op ‘Registreer’. Je wordt automatisch doorgestuurd naar de registratiepagina. Vul alle velden met een * verplicht in. Je voornaam dient voluit geschreven te worden.

Klik vervolgens op het knopje ‘registreer’ en je gegevens worden gecontroleerd. Wanneer alle gegevens in orde zijn, word je doorgeleid naar je persoonlijke account. Indien je niet wordt doorgeleid naar je account, controleer dan de velden die worden aangeduid.

In je persoonlijke account kun je het standaard factuur- en verzendadres instellen.

Wanneer je je account wilt verwijderen, kun je dit aanvragen in je account of via ons contactformulier.

Houd er rekening mee dat we je account alleen kunnen verwijderen als Je geen openstaande bestellingen/betalingen meer hebt.

Als je account niet voldoet aan bovenstaande voorwaarden, kunnen we je account niet direct verwijderen. Indien je nog openstaande bestellingen hebt, willen we je vragen deze eerst af te ronden.

In het geval dat je je wachtwoord bent vergeten, kun je deze eenvoudig bij het inloggen resetten. Klik hiervoor op de link ‘Wachtwoord vergeten?’ en geef het e-mailadres in waarmee je staat geregistreerd. Je ontvangt vervolgens een e-mail waarmee je je wachtwoord kunt resetten.

Let op! Het kan enkele minuten duren voordat je de mail ontvangt. Het is ook mogelijk dat deze terecht komt in je SPAM-map.

Wijzigen in je account

Als je je wachtwoord niet bent vergeten, maar wel wilt wijzigen, kan dit direct in je account. Ga hiervoor naar ‘Accountgegevens’ en klik op de knop ‘Wijzigen’.

Ga voor het wijzigen van je e-mailadres naar mijn accountgegevens. Hier kun je jouw e-mailadres snel en gemakkelijk aanpassen.

Ga voor het wijzigen van je adres naar mijn accountgegevens. Hier kun je jouw  je jouw standaard factuur- en afleveradres aanpassen

U kan uitloggen door naar je account te gaan en op “Uitloggen” te klikken. Kan u niet uitloggen? Verwijder dan uw cookies bij de internetopties in uw browser.

Kortingscodes

  • Een kortingscode kan steeds 1x per bestelling gebruikt worden.
  • Mogelijk niet van toepassing op afgeprijsde artikelen.
  • Mogelijk gebonden aan bepaalde categorieën of acties.
  • Mogelijk gekoppeld aan een minimale en/of maximale bestelwaarde.
  • Is slechts eenmaal geldig en verliest na het definitief maken van een bestelling haar waarde.
  • Vergoeding bij verlies van de kortingscode is helaas niet mogelijk.

Covid 19 (Corona)

Jazeker, onze bezorgers houden steeds afstand bij afleveren van uw bestelling of zetten het bij je voordeur om zo fysiek contact te vermijden.

Dit kan u doen bij het afrekenen van uw bestelling. Daarop vindt u een veldje waarin u extra opmerkingen kan meegeven bij uw bestelling.

De Nachtuil is momenteel gesloten. We zijn terug open om 18u !